Win and Move On, Lose and You're Gone
Guy Fieri continues the first-round battles with four more sudden death matchups as Iron Chef Stephanie Izard faces off against rising star Michael Reed. In the final battle of the night, two-time finalist Britt Rescigno goes up against Chris Oh.