Pump 'Em Up Pals/Droopyland/The Exterminator Cometh... Again
Tom buys a motivational exercise training tape to attempt to get in shape. Then, Droopy and Dripple start an amusement park next to Mighty McWolf's. Finally, Calaboose Cal returns and has a late night television program.