Fishing, Hunting Chevy Truck
1 Way Diesel Performance is about to find out what happens if you put a Cummins diesel engine into a 2004 Lamborghini Gallardo. A customer wants Wide Open Garage to turn an old, rusted Chevy truck into a lifted, all-terrain truck on huge 74-inch tires.