Everything's Better with Feta
Michael Symon goes back to his Greek roots as he folds up Grilled Spanakopita and decorates the plate with colorful Grilled Summer Vegetables with Tahini Dipping Sauce. Liz tops dinner off with an Ouzo Fizz that's sure to complement any Greek meal.