Acapulco
In the past, Ted’s mob trial case takes a bad turn, forcing him to turn to old friend Harvey Specter. Erica and Leah’s clash over personal time gets the attention of the firm’s new head of HR. Stuart calls in a favor from Rick to discredit a witness.