Kill List
After being summoned to Norway for a GoJo team-building retreat, Waystar’s old guard grows increasingly concerned over the trip’s true purpose. When Matsson makes a play for ATN, Shiv, Kendall and Roman consider whether to fight for Logan’s crown jewel.