In an attempt to right her wrongs, Hua Qian engineers an opportunity for Mu Yao to impress Zhong Yelan and Zhong Xiwu with disappointing results. Meanwhile, the Zhong family hires Hua Rongzhou, a beggar Hua Qian once saved, as a guard.