Afraid of a scandal over Lola's hospitalization, Átila turns to Júlia for help. Then, Nara and the Paixão family jump into action when Rog tries to buy evidence that incriminates him in Rebeca's death, and Tomás stumbles on Rog's connection with Andrea.