Charleston: Chicken Wings and Pizza
The Try Guys dig into Charleston, South Carolina, where they find out when hot wings are just too hot with guest judge Kardea Brown. Then, they take a pair of vintage mobile pizza ovens for a stationary test drive in a race to feed 20 hungry diners.