Helter Skelter
Maeve extends an olive branch. Kevin questions the wisdom of a sit down with Jaime. Tattersall offers Fisk and Mukasa a new point of entry. Harry comes to Kat for a favor as Richie, at the Sinful Monkey, contemplates a new affiliation.