Totally Awesome Party!
Host Jeff Mauro and three talented chefs descend on Farmingdale, NY, to stage a cooking competition at a neighborhood's '80s Prom Party. Chef Julian Rodarte helps Jeff judge as the chefs make a French bistro lunch and an elevated prom night dinner.