Bus, Sweat and Tears
Bus-dwelling Virginia homesteaders struggle for a foothold in the wilderness. After learning the couple sent their son to live with his grandmother until the homestead can thrive, the Raneys undertake one of the biggest rescues ever to reunite the family.