A look at undrafted local kid "Buffalo Joe" Andreesen; RB Ray Davis tries kicking; the battle for QB2; Damar Hamlin's inspiring story; Sean McDermott opens up on skin cancer; Bills Mafia shows their stuff; and K.J. Hamler's scooter saga continues.