Camp Cook-Offs and Chuckwagons
On their epic trek through the American West, Guy Fieri and his family sample Wyoming-style pizza and made-to-order chuckwagon steaks. Then, they visit the Buffalo Bill Center of the West, and a trip to a sausage factory becomes a campground showdown.