Season of the Hexenbiest
Adalind returns to Portland working with the Verrat (The Royals) and a group of Hundjagers; she is on a mission to settle scores with Nick, Hank and the Captain. Meanwhile, Juliette is torn between her unexplainable feelings for the Captain and Nick.