Games on the Gulf: Beach Battle Royale
Three teams pounce on Panama City, Florida, in an effort to scrap their way into the finale. Tyler Florence launches a secret challenge that earns one truck a jaw-dropping advantage against a team of their choosing, and a few hard feelings come into play.