East Coast Farmhouse, West Coast Vibes
It's the "newest" renovation yet as Jon Knight tackles a 50-year-old Colonial reproduction. The home needs major help, so Jon and Kristina bring in a bright West Coast design, adding much needed natural light, a vaulted ceiling and a dream mudroom.