"It Just Keeps Getting Worse"
Self-styled survivalist and demolition expert Mickey Grosman leads a team of amateur explorers deep into the Amazon on a chaotic, death-defying quest to cross the South American continent -- and it'll be a miracle if anyone makes it out alive.