Tropic Lightning
Hawaii's 25th Infantry Division enlists Robert Irvine to prepare a 5-star dinner for 60 soldiers to celebrate their 79th anniversary. Using only a mobile army field kitchen and meal rations, Robert must create a high-end dinner in just seven hours.