Blackfoot and Slim/Trapped with a Vengeance/The Parrot Trap
Dexter and Dee Dee are the unwitting focus of a documentary. Then, a deranged janitor traps Dexter and tries to make him clean the entire school. Finally, Dexter creates a mechanical parrot to sings his own praises.