Set Your Heart Ablaze
The fierce battle between Akaza and Rengoku continues as Tanjiro and Inosuke watch from the sidelines. Rengoku resorts to the use of an Esoteric Art to put an end to the battle. He refuses to allow anyone to die in this struggle.