Double Jeopardy - Santa Paula, CA
Steve and Amy investigate paranormal activity at a family-owned hotel in Santa Paula, CA. While Steve researches a catastrophe that left 200 locals dead, Amy confronts an entity that delights in inflicting pain on women.