A Bridge Too Farro
Two team captains join Alex Guarnaschelli and Gabe Bertaccini on a visit to a thousand-year-old cheese cave. After an invaluable cheese tasting, the two leaders must purchase their main ingredients BEFORE they are given the details of the challenge.