Big Family, Tiny Kitchen
Grade-school sweethearts enlist Christina's help to expand their tiny kitchen into an indoor-outdoor entertainment space for the entire extended family. Also, Christina prepares to take a leap, expand business, and take on design clients in Tennessee.