Rukia goes to Urahara Store to buy supplies needed by a Soul Reaper. The aloof and mysterious owner, Kisuke Urahara, stocks strange products, such as the Soul Candy that provides a substitute soul for Ichigo's body when he transforms into a Soul Reaper.