The Reclusive Potential
Reclusive scientist, Doctor Wolcott, invites Sheldon to his cabin in the middle of nowhere, and Leonard, Raj and Howard go along. Penny and Bernadette improvise after Amy doesn't like the tame bachelorette party they planned for her.