Stinkfly: The Sweet Smell of Survival
For the Lepidopterrans, putting food on the table is never as simple as running out to the store. Watch as their elite Sky Soldiers go mandible-to-mandible with fearsome Tongue Beetles in what’s sure to be a hunger game for the ages!