Lean, Mean, Grilling '90s
Jonathan Bennett heads back to 1994 with guest judge Wayne Knight as they challenge the chefs to create elevated dishes using '90s foods and an iconic grill. Then, the competitors struggle to recreate "accordion potatoes" and a classic beef Wellington.