All You Need is Love
Alliya's marital fairytale crumbles. Stevi's dad walks her down the aisle. Sarper and Shekinah say "I do" in the most intimate setting. Jordan fears future siblings. Jess translates her vows. Amani lashes out and the throuple is put in jeopardy.