I Think I Might Be Pregnant
Cristian reacts poorly when he sees Rebekah belly dance for the first time. Epic weather stops Kadie and Alejandro's wedding. Louise gets a shock that will change her life forever, and not everyone is thrilled. Mercy hates her new life in the UK.