The Liar, the Witch and the Postnup
Emily learns the truth about Kobe's ex. Patrick and Thais' families collide. Angela finds dirt on Michael. Sophie's mom meddles in her relationship. Manuel demands more money from Ashley. Gino hangs the pageant over Jasmine's head. Liz's mom confronts Ed.