Every Time We Say Goodbye
Razvan's mom shares her concerns about his relationship. Dempsey learns Statler doesn't want kids. Violet stops Riley from saying the L-word. Jasmine surprises Gino. David and Sheila share a sad goodbye. Cleo wonders if Christian wants to stay exclusive.