Ready Jet Go: Space Camp the Movie (HBO)
Alien Jet Propulsion travels through many galaxies in search of a cure for the illness of his pet, Sunspot.
Jet and his pet Sunspot go comet surfing, riding waves in outer space. Sunspot develops an allergic reaction that causes him to shrink. Will Jet and his friends be able to come up with a plan before time runs out?