Sing
An optimistic and dapper koala tries to restore his failing theater to its former glory by producing the world's greatest singing competition.
Buster Moon, a dapper and eternally optimistic koala bear in love with show business since he was a kid, tries to restore his failing old theater to its former glory by hosting the greatest singing competition anyone has seen.