Freelance (HBO)
An unlikely team of a retired army vet, journalist and ruthless dictator needs to work together, stop a coup in South America, and get out alive.
A retired Army vet escorts a controversial journalist to South America to interview a ruthless dictator. A coup breaks out, forcing the unlikely team of Ranger, journalist and dictator to work together, stop the coup and get out of the country alive.