The Fall Guy
A stuntman working a movie production is hired to find the missing lead actor, but instead, he gets framed for a murder.
A stuntman working a movie production is hired to find the missing lead actor, but instead, he gets framed for a murder and must use his stuntman skills to expose the true killer and clear his name.