The Dictator (HBO)
The world's worst dictator finds himself in America and having to live the American dream.
Stuck in New York and stripped of his power, Aladeen is finally forced to live his ultimate nightmare... the American dream. The creators of Borat bring you the jaw-dropping comedy about what happens when the world's worst dictator comes to America.