Románia első Michelin-csillagos séfje, Bogdan Danila kalauzolja el Diegót Erdély szépségei között, bemutatva egy helyi alapanyagokból dolgozó kisüzemi gazdaságot az intenzív, kizsákmányoló mezőgazdasági felhasználás közepette.