Rachelt meghívják egykori iskolai barátnője, Maddison szülinapjára, ahova elviszi Sarah-t a plusz egy főjeként. Vajon Rachelnek sikerül megmásznia a tornyot, hogy Maddisonnal szelfizhessen, és Sarah-nak sikerül megmenekülnie a „plusz egy fő” poklából?