Ada múltjának rejtett titkai napvilágra kerülnek, amikor a banda titokban megvizsgál egy gyanús halálesetet. Millie, még felépülőben a legutóbbi vadászatból, megkéri Maryt, hogy tartsa szemmel Johnt, míg ő információt szerez az új ügyről.