Maggie visszatér Alexandriába, Carol pedig elviszi Negant egy túrára, hogy csökkentse az egyre növekvő feszültséget. Negan visszaemlékezik elhunyt feleségére, Lucille-ra, és az eseményekre, amik erre a pontra vezettek.