Rick tudtán kívül a kóborlók csapdájába ejt néhány túlélőt. A csapatdinamika a vádaskodásból átvált erőszakoskodásba, amikor Ricknek szembe kell néznie egy ellenséggel, aki sokkal veszélyesebb, mint egy élőhalott.