Sabrina babája
Jeremiás tisztelettel adózik apja előtt. Rosanna bátyját, Rayt letartóztatják. Rosanna és Johnny bizonytalan jövő elé néz. Mindenki összejön, hogy megnézzék Sabrina babáját.