Pénzért nem vehetsz szerelmet
A Tennessee állambeli Dunlapben egy holttestet találnak a folyó partján. A nyomozók megpróbálják visszakövetni az ismeretlen férfi utolsó perceit, hogy megtalálják a tettest.