Boszorkányvadász
A túrázók karácsonyát alaposan tönkreteszi, amikor Új-Mexikóban rábukkantak Roxanne Houston holttestére. A rendőrség megállapítja, hogy gyilkosság történt, de elakad a nyomozás.