Jackie gyanítja, hogy a Copeland-területen lezajlott lövöldözésben szerepük volt a Campbell fivéreknek is, és kérdőre vonja Grace-t, aki nem függetlenítheti többé magát fia bűncselekményeitől, és kénytelen meghozni egy borzasztó kompromisszumot.