Stefan elhamarkodott döntést hpz, ami végül arra kényszeríti őt és Caroline-t, hogy szembenézzenek a kapcsolatuk problémáival. Enzo fájdalmasan nézi, ahogy Bonnie élete legnehezebb harcát vívja.