Elena és Damon a Whitmore Történelmi Bálra mennek Boleyn Annaként és VIII. Henrikként. Amikor Silas arra kötelezi Damont, hogy kövessen el egy hihetetlen tettet, az ügy erőszakos összecsapásba torkollik.