Irina nappalija megérkezik Brasovba, ahol úgy tervezi, hogy előadja a Home album teljesen nyers verzióját, és visszajelzéseket gyűjt a rajongóktól. Szabadtéren zenélnek a banda tagjaival, és Daviddel, a barátjával.