A Igazságügyi Minisztérium már Logan ajtaján kopogtat, aki felsorakoztatja egész arzenálját. Tom potenciálisan sorsfordító kimenetelű ajánlatot tesz. Kendall szinte megszállottjává válik saját maga ellehetetlenítésének.